All Categories
EN

Home> News

Parcu industriale Techray

By admin In Arti, News Situatu 2021-11-15

Techray Science and Technology Industrial Park hà finitu cù successu a custruzzione di l'ultimu pianu.

pianta industriale di ossigenu techray


L'8 di nuvembre di u 2021, a cerimonia di capping di a fase I di u Parcu Industriale di Scienza è Tecnulugia Techray hè finita cù successu. I capi anziani di Techray è i capi di l'unità di custruzzione Hunan Guangwei Construction Co., Ltd. è l'unità di supervisione Hunan xinkegao Construction Co., Ltd.have felice di tistimunià stu grand mumentu.   

Techray Technology Industrial Park hè situatu in l'angulu sud-ovest di l'intersezzione di a strada Chayuan è a strada Chayuan N ° 2 in a Zona d'alta tecnulugia, cù un investimentu tutale di quasi 300 milioni di yuan è una zona di custruzzione di più di 40000 metri quadrati. Hè custruitu in dui fasi. Dopu à a fine di a ceremonia di capping, i capi è a so delegazione visitanu, inspeccionanu l'implementazione è a custruzzione di u pianu di u parcu industriale, è imaginate l'uffiziu aerobicu è l'ambiente di vita in u futuru. 



banner 2.22 ����banner_03

U fasciu d'oru tira fora a terra per millaie d'anni, è a colonna di giada tene u celu, è tuttu prospera. Da a cuncepimentu iniziale di u parcu industriale à a fine di l'edificiu principale, a ceremonia di capping di Techray Science and Technology Industrial Park significa chì a custruzzione di u parcu industriale hè intrutu in un nodu maiò di l'ingegneria.



Edificiu di ufficiu "bio aerobic" per creà una nova vita urbana in u futuru

Cumminendu i cuncetti di "bio friendly" è "aerobic", Techray hà custruitu u primu edifiziu di ufficiu "bio friendly aerobic" in Cina. U scopu di purtà a natura in u spaziu di l'uffiziu. Integrà elementi naturali, ossigenu, ioni di cascata è altri elementi in u disignu di u parcu industriale, ùn pò micca solu purtà un ambiente d'uffiziu còmode è una sperienza visuale "verde" à l'impiegati, ma ancu furnisce un spaziu di uffiziu più sanu, più intelligente è più umanu, assai. migliurà l'efficienza di l'uffiziu. 


A riforma di l'ambiente di l'uffiziu hè un passu impurtante in a creazione di una cità futura. L'edificiu di l'uffiziu "bio aerobicu" per risponde à i bisogni di salute fisica è mentale di l'impiegati diventerà una nova tendenza di u disignu di l'uffiziu in u futuru.


Categorie calde